Зошто „соросоидите“ се латентни „патриоти“

Според про-опозицискиот активист Никола Наумоски (негов статус на фејсбук):

„Треба документарец да се направи за 08.08.2001. И тоа во 4 дела:

1. Што се случувало на Карпалак утрото, примањето на веста во Прилеп, дивеењето по муслиманските продавници и џамијата во чаршијата.

2. Денот на Нада Груевска, како за прв пат влегува …..“

Мојот коментар беше дека „реакцијата била природна и метата била погодена – трговците, вешто демаскирани од Фурие. Повели побиј го великиот Фурие[1]. Самиот ислам е отров за здравиот разум. И пак метата била погодена – џамијата. Историјата пак, вели дека метата е погодена. Во текот на Втората светска војна, оџата во некое босанско село во џамија зборувал против комунистите. Ги напаѓа дека се убијци, крадачи, никаквеци и ги осудува на секој можен начин. И меѓу комунистите наведува и некој Србин, кој бил сосед на некое младо муслиманче. Детето, знаејќи го човекот како чесен, трудољубив, широкоград и подготвен секогаш да помогне, не се воздржало и викнало: ,,Оџо, ако е тој комунист, тогаш и јас сум комунист!“ Оџата извадил нож од појас и го убил среде џамија младиот ,,комунист“.“

Мој додатен коментар-дообјаснување кое не се наоѓа како коментар кај статусот на Наумоски:

Грабежите на продавници на муслимански трговци и палењето на џамијата уште тврдам дека била природна спонтана реакција на масите кои биле вознемирени од веста за смртта на патриотите на Карпалак предизвикана од албански терористи финансирани од албанска буржоазија и ИВЗ. Во историјата постојат многу такви случаи. Еден од нив се познатите Септемвриски масакри во револуционерна Франција. На 2 септември 1792 година, пристигнале вести во Париз дека војската на војводата од Брауншвајг ја нападнал Франција и со инвазијата на тврдината Верден бргу паднала, и дека Прусите бргу напредувале кон главниот град. Оваа информација распламтила разјареност и страв кај населението. Парижани знаеле дека во затворот Абеји било приредена илуминација на денот на заземањето на Лонгви каде зад решетките уапсените ги навредувале поминувачите и ги уверувале дека Прусите ќе го заземат Париз и ќе го уништат. Истите навреди и закани ги фрустрираат денес и Македонците во Тетово, на пример, во една тамошна аптека влегува „човек“ (Албанец) и на аптекарката (Македонка) ѝ вели: „Уште малку“. Оваа го прашува: „Што уште малку?“ Тој: „Уште малку и ќе си заминете“. Жената: „Јас никаде не заминувам оттука. Ќе ме гледате“. „Но ние нема да ви дозволиме“. Септемвриските денови во Париз биле дело на самоодбрана на народот кој знаел колку ѕверски свирепи биле контрареволуционерите, народ кој стравувал од пресврт во Париз додека се борел на фронтот. После заземањето на Верден пруската војска се наоѓала на само сто милји од Париз. Битката кај Валми (20 септември 1792) била првата победа над непријателите од почетокот на војната. Таа победа го спасила Париз. Одлична алегорија на настаните од 2001 година може да се направи од овој дамнешен историски пример.

Репликата на Наумоски беше ординарна со злобно импутирање:

„И човек како тебе работи на штипски универзитет? Колега ти Александар Донски има поголема расудувачка моќ од твојава. Ти се нарекуваш социјалист?? Хитлер не ти е рамен!“

Цела историја покажува дека религиозните институции се гнездо на реакционерни змии. Како ти го побиваш тоа? Исто така како побиваш дека јас само си замислувам дека сум социјалист? Каде реков дека треба да се удри против верниците, реков треба да се удри против трговците и свештениците. Лесно е да импутираш, сакам да видам аргументи. Ако продолжиш да импутираш не си различен од ВМРО-в‘ците. За жал, тој продолжи да дава коментари кои беа сосема надвор од контекст на мојот коментар. Но, непрофесионалниот филозоф Спиноза рекол: „Незнаењето не е аргумент“. Така негирањето не може да се изедначи со побивање. Маркс пак, треснувајќи со тупаница по маса и извикувајќи го Вајтлинг, тоа го изразил со овие зборови: „Незнаењето никогаш и никому не му помогнало ниту му донело корист.“

Ете, мене не ми е рамен Хитлер оти сум рекол дека поглаварот на ИВЗ дава изјави во прилог на асимилација и геноцид (а демек според твојата разумност оџите независно размислуваат од својот поглавар) и оти ја одобрувам акцијата на прилепските толпи, ама ти Наумоски, дали ти си демократ или обичен демагог? Ах Наумоски ти велиш овие крадат и ги копираш информациите за наводни или потврдени кражби но дали како разумен човек си дал некоја алтернатива не на претставниците на народот туку вентил на кражбите? Народот не сака смена на фаци на власт, не trickle down economics, народот Наумоски сака благосостојба. Ред е како разумен човек ти да дадеш чаре некое. Но ти Наумоски не си разумен човек оти веруваш дека животите на трговците било тоа да се муслимани или христијани се неприкосновени но Наумоски мој разумен човек како ти докажуваш дека трговијата му носи благосостојба на народот? О Наумоски ти тогаш би ги компромитирал своите принципи како (социјал)демократ. Беден Никола.

Но, да го разоткриеме лицемерието на Наумоски и неговата истоветност со груевистите околу етикетирањето и дискредитирањето. Да ја разоткриеме неговата интелектуална беда. И неговата антинародност.

Тој на емисијата Зебра вели:

„Соросоид е привремена навреда додека не преминеш на другата страна и тогаш стануваш патриот.“[2]

Квазисоцијалдемократскиот параноик Ивор Мицковски, истомисленик на Никола Наумоски, го тврди т.е. го бара истиот услов:

„Неутралните интелектуалци се портпароли на сегашната власт“[3] и бара тие интелектуалци да станат про-опозициски. Алтернативата на Никола Наумоски е истата: Смена на едни претставници на капиталистичката класа со други нејзини претставници – на чело со искусниот капиталист З. Заев, жедникот во крвта на струмичките шивачки.

Некои можеби мислат дека јас сум мачка која си бара глувче да си игра со него, но не е точно. Не сум садист. Едноставно јас ја сакам вистината. Не идеолошката, туку научната која подлежи на емпириски тестирања и одново се реафирмира со својот научен статус. И на секоја лоша идеја со катастрофални последици по народот реагирам како на лична навреда.

Наумоски „привремено ме навредува“:

Ти си „човек кој работи на штипски универзитет“, не знаејќи дали воопшто работам ВО штипскиот универзитет. Јас сум обичен волонтер таму – во лабораторија и среде отпадната пустелија над РЕК Битола под усвитено сонце и сиромашно разгрането дрвце. Последипломец, син на наемна класа. Да биде покатагоричен парадоксот, јас и Лазар Гогов од 2007 година сме поборници за депрофесионализација на интелигенцијата, сметајќи ја жива кал за општеството.

„Александар Донски е поразумен од тебе“. Но, јас дури сега дознав за него. Меѓутоа јас и Донски сме две различни координати. Донски го сака и пишува во прилог на кралот Александар III, а јас во текстот „Стерилен отпор“[4] велам:

„Демократија, макар ги забоделе во низа сите пратеници на ДПМНЕ низ мечот на Александар Тиранинот среде плоштад, врз основа на производство заради апстрактно богатство е лага за наивни деца и шарлатани.“

„Ти се нарекуваш социјалист?? Хитлер не ти е рамен!“

Не, туку ти како про-опозициски интелектуалец си хитлерист, еден од или еден од поддржувачите на општествена интелигенција на која мора да ѝ се случат „Нирнбершки судења“ поради својата историска одговорност што ѝ наметна на македонската нација економски фашизам! Види докази во текстот „Стерилен отпор“.

Заклучок

Во Библијата стои: „Не е слеп оној кој не може да гледа, туку оној кој не сака да види”. И што да каже човек за такви „слепци” како Мицковски, Ивановски, Наумоски, Героски, Костова, Милчин, Беличанец, Тричковски, Младенов кои имајќи очи, не можат да гледаат, само затоа што се со ограничени видици!!

Заради такви, човек треба да губи време и да им докажува тоа што тие не сакаат да го видат. Да, „залудно против глупоста се борат и боговите”. Но, сепак, „на безумникот одговори му по лудоста негова, да не мисли сам за себе дека е паметен”, стои во Библијата. Тоа не е некое задоволство, но има работи преку кои не може да се премине.

Злосторнички е од страна на секој  „интелектуалец” кој шири сфаќања дека општеството базирано на стоковно-парично производство е „слободно, демократско и просперитетно”. Премногу време и простор ќе ни одземе да им го докажуваме тоа на сите оние кои не сакаат да  го видат ни она што е сосема очигледно. Граѓанската „демократија” на овие квазиумови, наемното ропство на работникот кое е најсвирепо од сите досегашни облици на потчинетост, го прикажува за демократија. Навистина Библијата е во право: „Кои го водат овој народ – го заведуваат, а кои дозволуваат да бидат водени, тие ќе пропаднат” вели пророкот Изаија. Иако сме атеисти повеќе им веруваме на библиските пророци отколку на „науката” на сите „интелектуалци“, на цела општествена интелигенција.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s